Jump to content

Welcome to The OFFICIAL Pure Pwnage forums
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Photo

me n kyles e3 special


  • Please log in to reply
293 replies to this topic

#41
Psycadelic111

Psycadelic111
  • Members
  • 661 posts
  • xfire:psycadelic111
  • Location:Melbourne, Australia
Thanks a lot for that guys, nice to hear C&C 3 isn't gonna lick all our balls.

#42
KiLo

KiLo
  • Members
  • 9 posts
  • Interests:Counter-strike
dude has anybody heard anything about episode 11? r they going castle grayscald??
Rofl on my waffles

#43
Q64

Q64
  • Members
  • 239 posts
nice vid, a bit shorter than I expected.
JPONRYww

#44
Joobsauce

Joobsauce
  • Members
  • 331 posts
  • Location:Pittsburgh, PA
  • Interests:My dad blew up the engine in his 1971 camaro, so he's putting a 540ci big block into it making over 700hp.<br /><br />And my 1986 Monte Carlo SS is sitting in pieces in my garage, it's too damn cold to work on it!!! Awaiting a rebuilt 454ci big block for 2010!
k i c k - a s s !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I guess you guys didn't check out the PS3 eh?

#45
t3h_lawl_n00b

t3h_lawl_n00b
  • Banned
  • 232 posts
  • xfire:gesi1223
  • Gender:Male
  • Location:California, USA
  • Xbox / GFWL:Musashi2004
  • Wii:6880696971734726
QUOTE (Joobsauce @ May 24 2006, 05:49 PM) <{POST_SNAPBACK}>
k i c k - a s s !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I guess you guys didn't check out the PS3 eh?




NEVER~ pp_smiley10.gif

#46
j4kk

j4kk
  • Members
  • 39 posts
YES and update! Nice vid, keep up the good work guys. I tell everyone at school about you icon_razz.gif

#47
StickFigs

StickFigs
  • Members
  • 8 posts
Awsome video, you should do more things like these to hold viewers over between episodes.

Also, it was awsome that you decided to check out the Wii at the end.

#48
lol@anime

lol@anime
  • Members
  • 52 posts
QUOTE (doctor3vil @ May 24 2006, 08:19 PM) <{POST_SNAPBACK}>
firefly clearly knows his dudes i guess...
anyway video totally pwned and im even more pumped about the wii than ever. just like jeremy said ive been waiting like my whole life, or like 6 months. the zelda footage has got me salivating.


Indeed.

Glad the pwners had fun.

#49
DUD3sweet777

DUD3sweet777
  • Members
  • 49 posts
  • xfire:dud3sweet
  • Location:LA, the place with a lot of people for me to pwn.
  • Wii:1869098511220440
Rofl that was hilariuos!

"(That's a dude)"

hahaha

"You're incredable!"
"Yeah obiously..."

LOL

A lot of the things in life aren't worthit, but the most important things are(Video Games)
Pwning Poem

#50
usaokay

usaokay
  • Members
  • 91 posts
  • xfire:usaokay123
  • Location:San Diego, CA
  • Interests:Games and comics
<--My avatar
What I say -----> Friggin sweet.

#51
Matas

Matas

    SQUAD ONE - Team Member

  • Members
  • 1,993 posts
  • Location:Ottawa, Ontario
  • Interests:Science <br />Music<br />poontang clan aint nothin to fuck with
Great video, now I'm really looking forward to ep 11!
Freshly Cut - www.myspace.com/freshlycutmusic


#52
x DaNNy WiNz x

x DaNNy WiNz x
  • Members
  • 27 posts
The Nintendo Wii.. looks complicated to control..

he musta take a master like jeremy to get use to it.

#53
chidomaister13

chidomaister13
  • Members
  • 153 posts
  • xfire:chidomaister13
zomfg!!!!!!!!!! Dling it now and cant wait to check it out... thnx for putting this up, i hve been waiting for this this is awesome!!! pp_smiley7.gif
IPB Image

#54
actawesomee

actawesomee
  • Members
  • 498 posts
  • xfire:Actawesome
The one day where I'm doing something after school. <_< THAT VIDEO PWNED. Best E3 vid yet.
IPB Image

#55
Teh_Pwning_Squirl

Teh_Pwning_Squirl
  • Members
  • 284 posts
  • xfire:xtehxpwningxsquirl
icon_eek.gif Omg Jeremy I bet that was fun! You n Kyle must have seen so many games there, I hope C&C3 will be good, lol hope you make it pwn. pp_smiley14.gif
IPB Image
IPB Image

#56
Firefly

Firefly

    I make movies, eh?

  • GA Corporal
  • 5,099 posts
  • xfire:Fireflyfilms
  • Gender:Male
  • Location:Melbourne, Australia
  • Xbox / GFWL:Fireflyfilms
  • Gamer Army ID:121
  • Company:Pi
QUOTE (actawesomee @ May 25 2006, 11:21 AM) <{POST_SNAPBACK}>
The one day where I'm doing something after school. <_< THAT VIDEO PWNED. Best E3 vid yet.


The only one NOT in a booth.
QUOTE (Geoff @ Dec 5 2007, 12:45 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Also, a big thanks to Firefly for shooting most of this footage.

.:: Pure Pwnage Melbourne Premiere Footage ::.


#57
Dreimos

Dreimos
  • Members
  • 10 posts
  • Location:British Columbia, Canada
QUOTE (FireFly @ May 24 2006, 07:41 PM) <{POST_SNAPBACK}>
I noticed that, which dev were they interviewing? I forgot...


If you really want to know.. Look here: http://www.gamespot.com/e3/e3live.html

#58
Teh_Smell

Teh_Smell
  • Members
  • 1,453 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pennsylvania
Sick vid....That dude looked too much like a chick.
QUOTE(Boyces Mom)
How do I shot web?


#59
-=Blue Fire=-

-=Blue Fire=-
  • Members
  • 89 posts
  • xfire:bluefire666
lol v99 u n00b u wasted the first post lol and the vid looked awsome


#60
Shadowstar

Shadowstar
  • GA Private
  • 5,853 posts
  • Gender:Male
  • Location:Austin, TX
  • Interests:My companion cube and cake
  • Xbox / GFWL:AznInvasion22
  • Gamer Army ID:297
Looks good.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users