Jump to content

Welcome to The OFFICIAL Pure Pwnage forums
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Photo

Myspace song :P

- - - - -

  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
Gunnar

Gunnar
  • Members
  • 9 posts
That song is amazing :-) if you dont make it as actors or movie makers or what your studying to be you can always write songs icon_razz.gif That song is great i get goosebumps or whatever its called when i listen to it icon_razz.gif i hope i remember to come to TS tomorrow icon_razz.gif

!!!!
Greetings from Iceland!
May god have mercy upon my enemies, Because i wont

Call of Duty 2 : Fake
Counter-Strike Source : Fake
Counter-Strike 1.6 : Fake
World of Warcraft : Expedion,Human Paladin - Burning Blade

#2
Zoikon

Zoikon
  • GA Private
  • 2,789 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norway/vestfold/larvik/stavern lol :lol:
  • Interests:like a LOT!
  • Xbox / GFWL:gheeey
  • PSN:god no
  • Wii:Pwnage
  • Gamer Army ID:387
oh oh my yeeaah icon_lol.gif
IPB Image

#3
denwO

denwO

    Tetris n00b

  • Retired Staff
  • 1,964 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sydney, Australia
  • Gamer Army ID:8
Moved to PP section.

There are threads on this already! Grrr... *resists locking*

-den icon_cool.gif

Troy :(

#4
Wtiberon

Wtiberon
  • Members
  • 73 posts
get used to it Den there are gonna be more and more people and not all of em are going to want to search the forums for a topic icon_wink.gif (I've been an admin on popular boards before). Its better this way anyhow cuz those forums get too snobby and this is suppose to be a laid back, kick yer shoes off and grab a beer type of place.

#5
denwO

denwO

    Tetris n00b

  • Retired Staff
  • 1,964 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sydney, Australia
  • Gamer Army ID:8
QUOTE (Wtiberon @ Mar 24 2006, 04:25 PM) <{POST_SNAPBACK}>
get used to it Den there are gonna be more and more people and not all of em are going to want to search the forums for a topic icon_wink.gif (I've been an admin on popular boards before). Its better this way anyhow cuz those forums get too snobby and this is suppose to be a laid back, kick yer shoes off and grab a beer type of place.

Thanks for the advice. I'm quite aware of how members tend to behave.

-den icon_cool.gif

Troy :(

#6
UBRS4life

UBRS4life
  • Members
  • 112 posts
QUOTE (Gunnar @ Mar 24 2006, 05:03 AM) <{POST_SNAPBACK}>
That song is amazing :-) if you dont make it as actors or movie makers or what your studying to be you can always write songs icon_razz.gif That song is great i get goosebumps or whatever its called when i listen to it icon_razz.gif i hope i remember to come to TS tomorrow icon_razz.gif

!!!!
Greetings from Iceland!

$5 bux this guy is emo...any takers?

#7
Gunnar

Gunnar
  • Members
  • 9 posts
QUOTE (UBRS4life @ Mar 24 2006, 05:38 PM) <{POST_SNAPBACK}>
$5 bux this guy is emo...any takers?




So i gotta be emo to have a ear for good music?

I got four words for you

GTFO
May god have mercy upon my enemies, Because i wont

Call of Duty 2 : Fake
Counter-Strike Source : Fake
Counter-Strike 1.6 : Fake
World of Warcraft : Expedion,Human Paladin - Burning Blade

#8
NuMbAA

NuMbAA
  • Members
  • 8 posts
I agree. It's a great song, with a catchy chorus. Pure Pwnage has great music, all together.

#9
TheCaine

TheCaine
  • Members
  • 29 posts
  • xfire:TheCaine
  • Location:Denmark, GMT +1
Yeah, for an "amateur" show it's really good sound and video quality. And the music is surprisingly well made, there's bands out there making a ton of money on more crappy music and less quality singing. Who are those two singing in the World of Warcraft Is a Feeling anyway? And .. it's Kyle singing in Get Outta Myspace right?
Common sense is not so common; Voltaire


Ego ieiunium pro vestri cruor, meus regina
Ego ieiunium vobis, meus regina
Carpe Noctem

#10
NuMbAA

NuMbAA
  • Members
  • 8 posts
I think it is Kyle singing "Get outta Myspace". He has a really great voice. Kyle is very talented. icon_razz.gif

#11
TheCaine

TheCaine
  • Members
  • 29 posts
  • xfire:TheCaine
  • Location:Denmark, GMT +1
It's quite good, but you know - he doesn't do any tunes that are "hard". At any rate, yep. Good song and so forth, my favourite so far.
Common sense is not so common; Voltaire


Ego ieiunium pro vestri cruor, meus regina
Ego ieiunium vobis, meus regina
Carpe Noctem

#12
JorallEpat

JorallEpat
  • Members
  • 12 posts
I donít know if I would go so far as to say it is my favorite, but it is a good song!

#13
TheCaine

TheCaine
  • Members
  • 29 posts
  • xfire:TheCaine
  • Location:Denmark, GMT +1
Favourite of the PP songs, I meant - of course icon_wink.gif
Common sense is not so common; Voltaire


Ego ieiunium pro vestri cruor, meus regina
Ego ieiunium vobis, meus regina
Carpe Noctem

#14
UBRS4life

UBRS4life
  • Members
  • 112 posts
QUOTE (Gunnar @ Mar 25 2006, 05:12 PM) <{POST_SNAPBACK}>
So i gotta be emo to have a ear for good music?

I got four words for you

GTFO

Hah, looks like I was right.

#15
confrico

confrico
  • Members
  • 6,783 posts
  • Gender:Male
  • Rofl-Rupees:2
QUOTE (UBRS4life @ Mar 25 2006, 08:58 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Hah, looks like I was right.

LOL, evel knievel couldn't have made that leap!

#16
UBRS4life

UBRS4life
  • Members
  • 112 posts
QUOTE (confrico @ Mar 25 2006, 10:09 PM) <{POST_SNAPBACK}>
LOL, evel knievel couldn't have made that leap!

Dunno who "evel knievel" is, but thx! I'll take that as a compliment.

#17
confrico

confrico
  • Members
  • 6,783 posts
  • Gender:Male
  • Rofl-Rupees:2
QUOTE (UBRS4life @ Mar 25 2006, 10:14 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Dunno who "evel knievel" is, but thx! I'll take that as a compliment.

I don't make compliments or insults, just observations icon_cool.gif

Evel knievel is some guy who used to do stunt jumps on his bike. hes like famose!

#18
Gunnar

Gunnar
  • Members
  • 9 posts
QUOTE (UBRS4life @ Mar 25 2006, 11:58 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Hah, looks like I was right.



Yeah you go listen to Marilyn Manson while you slash your wrist crying about pain thats not even there
Im not emo because i think its a good song.i dont know how you inturpet my words, But judging from what ive seen you have bad social skills

You dont even know who Evil Knievel is

I dont exchange words with n00bs
omfgdatspurepwnage.gif
May god have mercy upon my enemies, Because i wont

Call of Duty 2 : Fake
Counter-Strike Source : Fake
Counter-Strike 1.6 : Fake
World of Warcraft : Expedion,Human Paladin - Burning Blade




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users