Jump to content

Welcome to The OFFICIAL Pure Pwnage forums
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Photo

my hair lol


  • This topic is locked This topic is locked
2165 replies to this topic

#1481
cowsgomoo62

cowsgomoo62
  • Members
  • 32 posts
Damn... over 4000 dollars? Thats pretty crazy.. actually thats over 10 fold of what they wanted originally.. if Jeremy got that excited in the show over 400 dollars.. damn, id like to see him at the end of this icon_biggrin.gif

#1482
IG88

IG88
  • Members
  • 208 posts
  • Location:Ord Mantell
3.5 hrs. left >> $4200 US

Oh I can't wait to see the end result!

#1483
Shodan1028

Shodan1028
  • Members
  • 419 posts
  • xfire:Shodan1028
  • Gender:Male
  • Location:Northern Minnesota
  • Xbox / GFWL:Shodan1028
QUOTE (IG88 @ Mar 26 2006, 08:27 PM) <{POST_SNAPBACK}>
3.5 hrs. left >> $4200 US

Oh I can't wait to see the end result!


I can't wait to see what jeremy decides to buy, lol
"Random meaningfull and deep quote goes here" -person who said it goes here.

#1484
-=Blade=-

-=Blade=-
  • Members
  • 8 posts
highly doubt the winner will pay up lol, definatly wanna see how this ends.. keep in mind, the top bidders barely have any feedback..

#1485
Anth0ny

Anth0ny
  • GA Corporal
  • 2,617 posts
  • xfire:Too lazy to open X-fire every time...
  • Gender:Male
  • Location:Toronto, Ontario
  • Interests:Wii!
  • Xbox / GFWL:fps anth
  • PSN:finally got a 360!
  • Wii:8250730335940364
  • Gamer Army ID:1158
2 hours left

$4,903.50 C

btw, did anyone ask jeremy what he was going to do with the money on the chat yesterday?

I beat Jarett in Tetris. Once. Then he beat me four times straight. But still, I beat him once!

#1486
Shadowstar

Shadowstar
  • GA Private
  • 5,853 posts
  • Gender:Male
  • Location:Austin, TX
  • Interests:My companion cube and cake
  • Xbox / GFWL:AznInvasion22
  • Gamer Army ID:297
buy a tv.

#1487
HikariKage

HikariKage
  • GA Corporal
  • 2,546 posts
  • xfire:HikariKage
  • Gender:Male
  • Location:Dartmouth, Nova Scotia, Canada
  • Wii:2426085976289137
  • Rofl-Rupees:5
  • Gamer Army ID:364
72 inch HDTV MMMM He should buy that a desk a chair and save the rest for a Revolution XD

#1488
Bartty

Bartty
  • Members
  • 4 posts
  • Location:Wellington
  • Interests:pwning
Omg itz gone up so high!
CPU : AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4200+
RAM: Dual 512
GRAPHICS: 7900 GT

#1489
KpuC

KpuC
  • Members
  • 6 posts
  • Location:Montreal
  • Interests:CS -&gt; CSS -&gt; PWN 4liFe -&gt; GirLz0PWnerS
I wonna buy hair ... this IS 1337 !!!

#1490
Bartty

Bartty
  • Members
  • 4 posts
  • Location:Wellington
  • Interests:pwning
lol it's pwnage!
CPU : AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4200+
RAM: Dual 512
GRAPHICS: 7900 GT

#1491
BMN

BMN
  • Banned
  • 15 posts
i hope they let us know if thy get the money and let us see there new shit in upcoming eps.

#1492
zeeslag

zeeslag
  • Members
  • 17 posts
  • Location:Netherlands, Heemstede
Dude jeremy, buy a xbox 360

#1493
BMN

BMN
  • Banned
  • 15 posts
wow that was disappointing i was expected a full fight to the finish. oh well. i hope they pay for the hair lol.

#1494
FluffySK

FluffySK
  • Members
  • 57 posts
  • xfire:fluffysk
  • Location:Sydney, Australia
  • Interests:Zero Hour, Generals, you know, CS: S stuff like that..<br />
OMG ITS SOLD!!! LIKE YAYZ =]!!!

Final Momento


IPB ImageCredits to TJ

#1495
nizmoe

nizmoe
  • Members
  • 86 posts
  • xfire:nizmoe
  • Gender:Male
  • Location:Melbourne, Australia.
GG.

hope you get paid icon_razz.gif

#1496
ToMmYgUn

ToMmYgUn
  • GA Private
  • 89 posts
  • Gender:Male
  • Location:London, UK
  • Interests:PC gaming, pure pwnage (lol), digital image/film editing, playing/making music, writing.
  • Gamer Army ID:219
QUOTE (nizmoe @ Mar 27 2006, 06:57 AM) <{POST_SNAPBACK}>
GG.

hope you get paid icon_razz.gif


lol tru. I think he will get paid, as the guy who bought it looks like a pretty reputable guy.

n1 Jeremy! $4000+ jeremy_ani.gif

#1497
Tique

Tique
  • Members
  • 6 posts
  • Location:Ontario
QUOTE (Tique @ Mar 18 2006, 08:09 AM) <{POST_SNAPBACK}>
It's gonna sell for $5000-6000 American I bet :P --1,025 right now

Aww... I was so close : (

#1498
FluffySK

FluffySK
  • Members
  • 57 posts
  • xfire:fluffysk
  • Location:Sydney, Australia
  • Interests:Zero Hour, Generals, you know, CS: S stuff like that..<br />
That's pwnage guys i mean $4000

wo0t! banana.gif bunny.gif banana.gif
IPB ImageCredits to TJ

#1499
axel.ftw

axel.ftw
  • Members
  • 276 posts
  • Gender:Male
  • Location:Christchurch, New Zealand.
  • Interests:Art, Music, Games, Anime, PP.
QUOTE (zeeslag @ Mar 27 2006, 05:44 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Dude jeremy, buy a xbox 360


Hahahahahahahaha....oh damn man, bought a tear to my eye. I mean...lol hahahaha.

Yeah and like while you're at it go buy Halo 2
Hey come here a second, I wanna do stuff to ya.

#1500
catsup

catsup
  • Members
  • 41 posts
if i paid that much for his hair i would expect him to lick my balls too




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users